Правила внутрішнього розпорядку для учнів загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів № 7 ім. О. С. Пушкіна
1. Учень школи повинен систематично відвідувати заняття, не пропускати їх без поважних причин.
2. Учень повинен з'явитися до школи не пізніше, як за 15 хвилин до початку занять.
3. До початку уроку учень повинен зайняти своє місце за партою і приготувати все необхідне для уроку.
4. Із дзвоником на урок учень повинен встати і привітати вчителя.
5. Учням забороняється запізнюватись на уроки. Учень, який запізнився, допускається на заняття лише з дозволу директора або заступника директора.
6. Категорично забороняється приносити в школу речі, які можуть бути загрозою для здоров'я та життя оточуючих.
7. Учень повинен старанно оволодівати знаннями, бути уважним на уроці, брати активну участь в роботі.
8. Учень зобов'язаний грамотно та охайно вести щоденник.
9. Учень повинен пам'ятати, що урок закінчується лише тоді, коли про це повідомить учитель.
10. Під час перерви в приміщенні школи категорично забороняється кричати, бігати, грати м'ячем.
Правила поведінки учнів на перерві.
1. Не затримуйся після дзвоника на робочому місці. Приготуйся до наступного уроку і вийди із кабінету.
2. З користю витрачай свій вільний час: не бігай по коридору, не кричи. Вийди на свіже повітря, візьми участь в який-небудь грі. Не кривдь менших, не сперечайся з товаришами.
3. Беззастережно виконуй всі вимоги вчителів та чергових.
4. Бережно та з повагою відносься до праці технічного персоналу та однокласників, які відповідають за чистоту класу та школи.
5. Будь стриманим у прояві почуттів. Говори спокійно та ввічливо.
6. Бережи шкільне майно, оберігай рідну природу.
7. Допомагай своїм товаришам., роби їм невеликі послуги, особливо дівчатам, старшим та молодшим.
8. Чітко дотримуйся всіх правил внутрішнього розпорядку.
9. Будь зразком для молодших
10. Не пали та не будь присутнім при палінні.
ЗАБОРОНЕНО:
• виходити за територію школи під час уроків та перерв;
• приносити з собою та бігати за насінням, печивом, жувальними гумками та цукерками через дорогу в магазин;
• користуватися мобільним телефоном під час уроків.
ЦИКЛОГРАМА РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
ЩОДЕННО:
• з'ясування причин відсутності учнів на заняттях, фіксація пропусків у класному журналі;
• бесіди з учнями, що запізнюються;
• організація чергування по класу;
• індивідуальна робота з учнями;
• контроль зовнішнього вигляду учнів;
• організація харчування.
ЩОТИЖНЯ:
• проведення виховних годин;
• перевірка щоденників;
• проведення заходів у класі за планом роботи;
• робота з активом класу, організація діяльності органів учнівського самоврядування;
• контроль за виконанням доручень;
• організація прибирання закріпленого кабінету, території, пришкільної ділянки;
• робота з батьками;
• робота з вчителями, які працюють у класі;
• організація контролю за довідками про хворобу учнів класу.
ЩОМІСЯЦЯ:
• проведення класних зборів;
• проведення бесід;
• відвідування уроків вчителів-предметників у своєму класі;
• координація виховної роботи з класом;
• проведення бесід з безпеки життєдіяльності.
ЩОСЕМЕСТРОВО:
• тестування та анкетування учнів з метою вивчення індивідуальних особливостей учнів та аналізу розвитку учнівського колективу;
• оформлення класного журналу за підсумками семестру, складання звіту;
• заповнення табелів успішності;
• проведення батьківських зборів (за планом);
• аналіз виконання плану роботи, корекція плану виховної роботи;
• складання плану роботи на канікули;
• проведення відкритого виховного заходу;
• аналіз зайнятості учнів класу у позаурочних заходах, гуртках, секціях;
• аналіз роботи щодо профілактики травматизму серед учнів класу.
ЩОРІЧНО:
• складання плану виховної роботи;
• оформлення особових справ;
• оформлення соціального паспорту класу;
• робота з підручниками;
• написання характеристик (за необхідністю);
• аналіз літнього оздоровлення учнів; .
• підготовка інформації для нагородження учнів за підсумками навчального року
ЗА НЕОБХІДНІСТЮ:
•
зустрічі з батьками;
•
консультації у психолога;
•
відвідування учнів вдома;
• складання актів обстеження матеріально-побутових умов учнів.